Hartmark

Executive Search

Executive Search

Vi lever alle i vanskelige tider, samtidig er det viktig at verden ikke stopper helt opp. I Hartmark Executive Search AS har vi tatt grep som innebærer at vi kan opprettholde store deler av vår bistand til våre kunder.

Vår organisasjon er pr. dato fordelt mellom våre lokaler og hjemmekontor, men som så mange andre organisasjoner, har også vi tatt i bruk alle de digitale hjelpemidlene som nå finnes for å kunne jobbe videre på en mest mulig normal måte.

I tillegg vet vi, av nyvunnen erfaring, at det i den perioden vi nå er inne i synes å være lettere for oss å komme i kontakt med potensielle og attraktive kandidater. Vi har god oversikt over ettertraktede ledere og spesialister innenfor ulike bransjer og stillingskategorier, som nå kan være tilgjengelige i markedet. Samtidig vet vi at de som nå sitter i trygt i sine nøkkelroller, i liten grad aktivt søker nye utfordringer. Dette innebærer at direkte, oppsøkende kontakt (search-tjenester) kan være spesielt hensiktsmessig i tiden fremover for våre kunder som har ønske om å rekruttere topp kompetanse til sentrale roller.

Mange av våre kunder vil også ha ønske om/ behov for at vi kommuniserer mest mulig digitalt. Vi vil gjerne med dette forsikre om at vi har verktøy som innebærer at vi kan tilby en heldigitalisert prosess:

  • DIGITAL ANALYSE OG SAMHANDLING MED KUNDE
  • SEARCH OG ANNONSERING VIA DIGITALE KANALER
  • DIGITALE VIDEOINTERVJUER
  • DIGITALE MØTER MED KANDIDATER INKL. CASELØSNING
  • NETTBASERTE, ARBEIDSPSYKOLOGISKE TESTER
  • DIGITAL REFERANSE- OG BAKGRUNNSSJEKK

Vi bruker bl.a. verktøy som Skype, Teams, Whereby, SkillHeart, cut-e digital caseløsning/ testing, SHL, Xref, m.fl., selvsagt i tillegg til vanlig telefonisk kontakt.
Vi informerer gjerne nærmere om de forskjellige verktøyene og mulighetene disse gir!

Som alle andre håper også vi at hverdagen raskest mulig vil normaliseres. Inntil så skjer kan vi bidra med å holde hjulene i gang, bl.a. ved å gjennomføre planlagte rekrutteringsprosesser.